poniedziałek, 3 lutego 2014

Prolog


Dziedzictwo krwi.
Dwa słowa które mogą znaczyć tak niewiele, ale nie w moim przypadku. 
Dla mnie te słowa znaczą bardzo dużo. 
We mnie płynie krew moich przodków, przeklęta krew.
Ja jestem inna.
W moim przypadku określenie człowiek to obraza.
Jestem czymś więcej niż zwykły człowiek, jestem potężniejsza. 
Jestem demonem.
Wyjątkowa....

***
Hej. To jest mój pierwszy blog i mam nadzieje że się wam spodoba.
Piszcie komentarze. Che wiedzieć ile osób czyta i co o tym sądzicie.
Z góry dziękuje.

3 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie i już nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów,oby jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej lubię książki o tej tematyce, więc już mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, sam prolog juz daje dużo do myślenia.Fantastyczny świat to moje klimaty, więc obserwuję. ;3 Mogłabyś pisać nieco dłuższe rozdziały, ale tak też jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń