wtorek, 5 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award

Hej. :)
Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award, przez Dagmarę Lloyd.

Co należy zrobić będąc nominowanym?

1. Podziękować osobie która cię nominowała.
Dziękuje bardzo Dagmarze Lloyd za nominacje. Nigdy nie spodziewałam się że dostane taką nagrodę.

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award. 


3. Ujawnić 7 faktów o sobie.

  • To opowiadanie jest pierwszym które opublikowałam i które jest bliskie skończenia.
  • Uwielbiam czytać książki ale tylko o Aniołach i Wampirach (był kilka wyjątków)
  • Nienawidzę być w centrum uwagi.
  • Czasem jestem chamska a czasem miła. Dla ludzi jestem taka jacy oni są dla mnie.
  • Kocham psy i nienawidzę jak im lub innym zwierzętom dzieje się krzywda.
  • Nie mam pojęcia co chce robić w przyszłości.
  • Mam 15 lat.


4. Nominować 7 (lub więcej) blogów.

1 komentarz: